sreda, 3. oktober 2012

Jesenske tortice

Jesen ... čas pisanega listja, buč in kostanja. Pa tudi čas številnih rojstnih dni :). In tako so ta vikend nastale kar tri tortice.

Najprej ena za mojega dragega B. Ker obožuje višnje, sem naredila neke vrste črni gozdiček. Uporabila sem idejo Alenke Kodele in naredila posebno plast iz višnjeve kreme, ki jo pripraviš tako da zavreš višnje in višnjev sok ter v to zmes vmešaš vaniljev puding. Res super ideja za popestritev klasičnih višenj. Pika na i so bile prave amarene ...


In ker ena ni nobena je dragi dobil še eno torto. Torto iPhone - ker za pravega pač nimam dovolj denarja, sem mu naredila takega v obliki torte :). Tiskanje na hostijo je pač kul!


Za popoln tris je sledila še čokoladna torta. Ker slavljenka obožuje Ferrero Roche, sem poskusila tak okus zajeti v torti - čokoladni biskvit, nežen čokoladni mus in praženi lešniki. Bila je navdušena - do solz :).

Ni komentarjev:

Objavite komentar